1. Via LinkedIn Help
Op LinkedIn heeft de helpdesk een eigen LinkedIn profiel: LinkedIn Help.
Je kunt LinkedIn Help taggen in een bericht of je kunt ze een privébericht sturen. Je hoeft hiervoor niet eerst een connectie met ze te maken. Een makkelijke en laagdrempelige manier om in contact met LinkedIn te komen. Schrijf je vraag wel in het Engels.
2. Helpcentrum
Het helpcentrum van LinkedIn vind je op jouw LinkedIn profiel bij “ik” en “helpcentrum”.
Hier vind je bijna alle antwoorden op jouw vragen en via de zoekbalk kun je eenvoudig zoeken naar het antwoord op jouw vraag.
3. Een vraag naar de helpdesk van LinkedIn sturen
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden via het helpcentrum en wil je LinkedIn zelf een bericht sturen? Klik dan hier.
en hier kun je jouw vraag stellen zodat LinkedIn jou verder kan helpen. Klik op “wordt door ons geholpen” , beschrijf je vraag en klik vervolgen op “volgende”. Nu krijg je het scherm waar je jouw contactgegevens kunt invullen.
Het kan soms een paar dagen duren voordat je antwoord krijgt maar je geduld wordt beloond!
4. LinkedIn helpdesk op Twitter
Heb je een account op Twitter dan kun je ook hier jouw vraag stellen aan de helpdesk van LinkedIn.
De helpdesk is maar liefst 7 dagen per week beschikbaar. DM je primaire mailadres op LinkedIn en stel je vraag in de DM.
Veel succes!