Wanneer je werkzaam bent in marketing, sales of management is Dr. Robert Cialdini wellicht bekend bij je. Robert Cialdini is hoogleraar psychologie en schreef onder andere het boek "De zes geheimen van het overtuigen". Een zevende geheim is later toegevoegd.
Als beïnvloedingspsycholoog en LinkedIn Expert vertaalt Marjolein tijdens een interactieve en unieke training de 7 Beïnvloedingsprincipes van Cialdini naar de inzet van LinkedIn.
1. Wederkerigheid (reciprocity)
2. Toewijding en consistentie (commitment & consistency)
3. Sociale bewijskracht (social proof)
4. Sympathie (liking)
5. Autoriteit (authority)
6. Schaarsheid (scarcity)
7. Eenheid (unity)
Op welke manier kun je deze wetenschappelijk onderzochte beïnvloedingswapens inzetten om jouw inzet op LinkedIn tot een succes te maken? Hoe kun jij deze toepassen op social media zodat je jouw doelgroep gaat verleiden om sneller "ja" te zeggen op jouw aanbod? En hoe kun je dit op een authentieke manier doen?
Naast deze zeven beïnvloedingsprincipes worden in deze training ook een koppeling gemaakt met neuromarketing en ontvang je praktische en concrete tips op welke manier je neuromarketing kunt inzetten op LinkedIn.